اصول اولیه خدمات طراحی سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

برای خرید سرور یا هاست میزبان، حتما به یک شرکت و ارائه دهنده معتبر مراجعه کنید. پارس پک به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده‌های هاست و سرور در ایران می‌تواند گزینه خوبی برای انجام این کار باشد.

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

این بخش هم به شما در مدیریت بهتر سایتتان کمک خواهد کرد اما برای پشتیبان فنی سایت کارآمد خواهد بود.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی این سایت مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

چند هفته قبل از پایان سه ماه، سایت منبع از طریق پیامک برای تمدید اشتراک به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

منبع باز بودن وردپرس باعث می‌شود که شما به کدهای آن دسترسی داشته باشید؛ به همین دلیل می‌توانید بدون هیچ دانش و شناختن زبانی، طراحی سایت خود را به راحتی و با کمترین هزینه بر روی آن انجام دهید.

توجه داشته باشید که زیبایی قالب تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری کاربران در سایتتان خواهد داشت.

اگر فریلنسر هستید و قصد دارید نمونه کار خود را به کارفرماهای مختلف نشان دهید، می‌توانید از وردپرس برای نشان دادن نمونه کارها کمک بگیرید.

در این بخش می‌توانید موارد مربوط به قالب و بخش نمایشی سایت از جمله پوسته را آپلود کنید.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه طراحی سایت حرفه ای واسش مهمی.»

به همین سبب یکی از مشخصه های برترین شرکت های طراحی سایت، ارائه پشتیبانی قوی و بلند مدت است.

اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید. برای اجرای حرفه‌ای‌تر این مرحله، تیم ویترین می‌تواند به شما کمک کند.

قالب سایت مربوط به نمای ظاهری سایت شما است و تمام طراحی ظاهری اینجا را بررسی کنید آن‌ را شامل می‌شود.

Report this wiki page